SELESAIKAN MASALAH RAMBUT DENGAN SET SYAMPOO HERBA KOSMO BEAUTY SPA

 rambut sihat dan segar dengan SET SYAMPOO HERBA KOSMO BEAUTY SPA





BEAUTY WITH HERB'
SET SYAMPOO HERBA KOSMO BEAUTY SPA


MAHKOTA  ANDA TERGUGAT?
Mengalami salah satu atau semua masalah di bawah?

Rambut gugur dan jarang?
ATAU
Masalah gatal, kelemumur dan kudis di kepala?
ATAU
Rambut kusut dan pecah?
ATAU
Rambut perang tidak bersinar?
ATAU
Rambut beruban?
ATAU
Semakin hari semakin botak?
ATAU
Rambut berbau?

OHH! ANDA SEDANG MENGALAMI MASALAH!

Pelbagai keluhan 1:
"Saya sering mengalami masalah gatal-gatal kulit kepala sehingga menjadi berkuping-kuping, bila menyikat rambut akan gugur amat banyak sehingga saya hampir botak. Tambahan lagi, kepala menjadi berbau hapak semasa saya memakai tudung."

Keluhan 2:
Sangat banyak wang saya laburkan untuk beli pelbagai produk rawatan kelemumur dan rambut gugur, namun hasilnya kurang berkesan.

Keluhan 3:
Berusia 57 tahun dan telah menggunakan bermacam-macam syampu tetapi tiada tindak balas yang berkesan. Rambut masih gugur, nipis dan kulit kepala menjadi gatal.

Keluhan 4:
Saya memakai tudung, kepala saya sering terasa panas dan kulit kepala gatal. Rambut pula nipis dan mudah putus. Uban pula semakin menjadi-jadi. Berbagai-bagai syampu di pasaran telah saya gunakan, namun saya sering kecewa.

Campuran ekstrak herba dan minyak kelapa dara memberi kesan yang amat baik pada rambut dan kulit kepala yang bermasalah seperti gugur, gatal, kudis, rambut kusut dan pecah.

KELEBIHAN

>Mengatasi masalah kelemumur dan kutu.
>Mengatasi kulit kepala berkudis.
>Mengatasi rambut kusut dan pecah.
>Melembutkan rambut tanpa perapi.
>Melebatkan rambut.

Rawatan rambut ginseng menjadikan kulit kepala dan struktur rambut lebih nutrisi bagi menyekat keguguran rambut dan menggalakkan pertumbuhan rambut baru. Memberikan kesan kebaikan yang lebih kuat


KEBAIKAN

>Menyekat keguguran rambut.
>Menggalakkan pertumbuhan akar rambut.
>Melebatkan rambut.
>Menjaga kulit kepala sentiasa sihat.
>Memelihara struktur rambut sentiasa segar dan sihat.
>Mengatasi masalah gatal dan kudis kulit kepala.

Harga kami:
Kapsul ginseng RM 29.90 (SM)
Conditioner & syampoo herba RM 50.0 (SS)

Ordering:
My phone: 019-7553176
Wassup kami : alamat_nama penuh_IC no_no tel_qty order_email address

Our page:
https://www.facebook.com/pages/KOSMO-Beauty-SPA-Online/1404236863223914

Our blog:www.drattangallerymy.blogspot.com

Postage cost : RM 6.00 for Peninsular Malaysia
Free delivery at KLCC and KL Central.





0 comments: