BAKERY CLASS

BAKERY CLASS

Ahad ni, 9 Feb 2014 g class bakery..belajar buat roti..x sabar nak belajar..sedapnyer makan roti panas buatan sendiri..teruja gitu..ada 7 recipes...yang bestnyer class tu dah daftar 2 org ...so senang nak beri tumpuan...dari class yang ramai orang...dekat pulak dengan umah sepang...lagi best... pelajar setialah nampaknyer kat sini...pasni belajar buat pizza pulak..Tapi dalam banyak banyak kek yang saya survey, ada orang buat kek setakat nak jual dan untuk pendapatan sampingan, ada yang kreatif buat kek dan menjadikan sebagai business part time, ada tu pulak jual kek ala kadar,tapi yang saya minat  dan berkenan dengan kakak ni yang buat business kek..dan kek dia memag kreatif, menarik, sedap..dan elegance...haaa...ni yang nak kene belajar ni...kedai dia kat klang dan memng nak gi belajar...memang sesuai untuk buat business...JOM MARI BELAJAR BUAT KEK DAN ROTI!

Zaman sekarang 2020 ni kenelah multiskill...hahhaa..satu lagi bidang baru yang nak explore.The bakers Club...Dunia Kucing dah joined, Jom join pulak dunia bakers...buat kek dan roti...Iris, BB suka makan kek, kuning pulak suka makan cheese...sitam dengan cocang ambik bau jer...x selera tekak diorang...ikan rebus favourite mereka..

Kegilaan melanda nak buat kek dan roti.. dah start survey mixer dan oven...untuk permulaan ini..pakai yang kecil dulu untuk practicekan ilmu yang dipelajari...kang bila danh terror baru beli yang besar unutk business pulak..HA  business?  business suka suka....Apapun. nanti akan saya kongsikan hasilnyer hari ahad ni yer.!


Photo: Acid Musa cntik tak kek ni



0 comments: