GREAT EASTERN TAKAFUL FINANCIAL ADVISOR

FINANCIAL PLANNER

Memang dari kecil saya suka maths..dan berkaitan dengan no...so..memag betul org kata kalo cita  cita kita jadi dr haiwan, x jadi pun  tapi kita akan suka dgn haiwan...nak jadi businesswoman...

Start with as business planner/ business advisor since 2007 when i was  working at MMHE...Malaysia Marine Heavy Engineering Sdn Bhd..that time i was the 2ND YEAR working there at Pasir Gudang, as a Contract Administrator...so, nak cari part time...buatlah insurance GREAT EASTERN ...d bawah En Azrin,  GROUP ANNUAR AGENCY or AN NUR GROUP...office dulu kat Taman Cendana sekarag kat Sri Alam, Msai Johor.... till now, active as an agent GREAT EASTERN FINANCIAL ADVISOR...

  • Kenapa saya suka jadi GREAT EASTERN FINANCIAL ADVISOR...
  • a.suka jumpa org
  • b. suka bercakap
  • c.suka mengetahui kehidupan org dgn pelbagai  perancangan kewangan
  • d. dapat tambah side income dan bershopping..
  • e.dapat tambah ramai kawan
  • f. dapat tolong orang dan diri sendiri menguruskan masalah kewangan
  • g. dapat ilmu pengetahuan supaya TIPAH x tertipu!
  • i. financial freedom




 

Di Malaysia, industri ini sedang berkembang ...tetapi kadar peratus yang memiliki perlindungan hayat masih lagi rendah berbanding di negara China. Ini kerana kesedaran untuk memiliki perlindungan masih rendah terutamanyer orang Melayu... maaf yer...

Nanti saya akan kongsi bersama apakah perbezaan insurance  dengn takaful? Ada beza tau....

Pelbagai product takaful saya akan berkongsi dengan anda semua...perlindungan yang dijamin dan menarik!Apa yang dijamin? Apa yang MENARIK dan TERTARIK? 

Walaupun saya mempunyai latarbelakang yang berrlainan, tetapi  kerana saya minat untuk mengetahui bidang ini, dan saya sangat berbesar hati dapat berkongsi dengan  anda semua!apatah lagi menjadi customer saya!

Banyak perkara dan info penting saya ingin kongsikan dengan anda semua....pstt! TUNGGU YER.









0 comments: